2010. szeptember 13., hétfő

Ez itt a REKLÁM helye!

forrás: internet

Bennem újra igencsak hangosan lépett színre játékos énem s követelőződésére bizony be is neveztem néhány játékra. Az Adri névnapi játékáról szinte lemaradtam, utolsó pillanatban kerültem a játékosok közé. Adri aranyosan elfogadott úgy is, mint aki nem teljesítette az oldalsávos akciót. Köszi, Adri, itt is! Persze nem én nyertem, de hát elégedjek meg azzal a csodaszép banerrel, amit nem is olyan rég kaptam, ugyancsak egy Adri-féle játék jóvoltából.
A többi gyönyörű nyereményről az oldalsávban értesülhet bárki, sőt oda kattintva már navigálhat is a szemet gyönyörködtető oldalakon. Már csak nézelődni is megéri, én biztosra mondom!
Hirtelen elméláztam, de szuper lenne, ha a postás háromszor csengetne be az elkövetkezendő néhány hét alatt... :)

1 megjegyzés:

N. Adri írta...

Talán legközelebb. Elég sűrűn szoktam játékot hirdetni, jó érzés adni. :-) Köszönöm, hogy jelentkeztél.