2011. május 11., szerda

Életjel :)

Ha valaki feljelentést tenne ellenem blogelhanyagolás jogcímén, bizony pironkodva s szemlesütve kellene várnom méltó büntetésem.... bár lehet, hogy néhány "tanár úr kérem" kezdetű mondatocskát csak elrebegnék mentségemre. Például olyat, hogy nagy volt a hajtás, sok vendég fordult meg házunkban, jelentős napok tették színesebbé életünket, himlő és egyéb, a számítógép bedobta a törülközőt (azóta lett ám megoldás, csak az adat átvitel nem akaródzik megvalósulni) stb. Meg van bocsátva?
Persze az elmúlt idő alatt csak tettem-vettem kézimunkaügyileg is. Lesz olyan is, amit megmutatok. Apránként, gondolkodva, mérlegelve, amolyan minden napra egy mese módon.
Érdekes dilemmát mondhatok magaménak, újabban újra s igen nagyon rákaptam a horgolásra, de mikor horgolok, lelkiismeret furdalásom van a hímzés miatt, mikor hímzek, csak a horgolás jár eszembe :) S mikor melyik győz alapon készülgettek-készülgetnek apróságok, mint ez is:







Kapott anyagból paszit, fehér keretet, virágocskát dísznek, csak fényképezni nem tudtam anélkül, hogy magam is bele ne villantam volna :)
Folyt. köv. :)

6 megjegyzés:

Hajni írta...

már úúúúgy hiányoztál...:) úgy örülök, hogy újra vagy:) türelmetlenül várom a folytatást:)

Manka írta...

Meg van bocsátva :)))
Szép lett ám a képecske, ügyes vagy!Olyan kedves ez a kis minta!

Timi írta...

Ezt a mintát már én kinéztem...:o))
Nagyon szép lett! Főleg ezzel a kerettel!
A blog-elhanyagolás: megbocsátva :o))!

Amanda írta...

Nagyon szép lett!
És én tudom, hogy milyen sokat munkálkodtál szépen csendben, nagy titokban.
Hasonló dillemmám nekem is van, de szerintem mindenkinek, aki többféle hobbit űz.

Leki írta...

Nagyon szeretek mesét olvasni :) jó hogy visszatértél!!! és ha ilyen szépséggel, akkor minden OK :).
Hímzés-horgolás ügyben amihez nagyobb kedved és hangulatod van :)

Andulka írta...

Nagyon klassz lett a keretezésed! Szuper lett, igazi tavaszi minta!