2011. október 24., hétfő

Kincsek, betű, barátság...

Igencsak sok minden együtt... vagyis csöngetett a postás, Leki-druszámtól érkezett egy hatalmas pakk :) Csak ámultam és bámultam és fordítva...
Volt ám ott kényeztetés szemnek-szájnak, kicsinek s nagynak egyaránt... Aznap Őpicursága hordozta magával a DVD-t, mondva, hogy az az övé s a kis rákocska, mely lényegében mosdató-szivacs, játszó- és alvótárssá avanzsált. :)
És dobozka és kulcstartó, gyönyörűszép Leki-féle műalkotások, meg betű s nem is akármilyen, a lap lemaradt, de ott a könyv a képen, de rég vágytam már rá!
S férjem meg elkerekedett szemekkel mondta, hogy ez igazán szép s kedves, mikor kezébe adtam a neki szánt meglepit. (Leki, a használati utasítás be lett tartva!!!!)
Még azAmanda-Mónika meglepije is helyett kapott, illatozó levendula-párnácskák személyében.
Nagyon köszönöm, a kincset, a betűt, de elsősorban a barátságot!

Első a csoportkép, jelentem a létszám nem teljes! :))

 Így is...



Meg úgy is...



5 megjegyzés:

Hajni írta...

örülök az örömödnek :)

Leki-Rita írta...

Sok-sok szeretettel :)

Timi írta...

Gyönyörűségek...egytől egyig...♥!!!
Mennyi szeretettel küldték őket!!!

Amanda írta...

Sok szeretettel!

Névtelen írta...

Hűha, mennyi szépséges ajándék!!!!
Aranykezű és szívű Leki....