2011. december 23., péntek

KARÁCSONY


Kívánok mindnyájunknak igazi karácsonyt, kemence tűzével, ölelések melegével, szeretteink közelségével, a születés örömével, a visszavárás sóvárgásával együtt! Cinke nyomokat a hóban (ha adatik fehér karácsony), mégpedig arra gondolva, hogy az első lépés, a változás rügyecskéje, a szeretet kibontakozása, a megbocsátás, elengedés felszabadító érzése, a csoda előbb bennem kell megtörténjen.
S ajánlom szeretettel figyelmetekbe a következő kezdeményezést http://www.knowvision.nl/  Az oldalra érkezve, a jobb felén található baglyocska alatt olvasható, magyar nyelven is. Érdemes elgondolkodni, tenni is, mert ígéretünk van Istenünktől az ima meghallgatására, mert nyílnia kell a szemeknek a látásra...

10 megjegyzés:

oromhir írta...

Nektek is Istentől gazdagon megáldott ünnepeket kívánok a 329. dicsérettel:
Nem éltem még e föld színén: Te értem megszülettél;
Még rólad mit sem tudtam én: tulajdonoddá tettél;
Még meg sem formált szent kezed, Már elválasztál engemet,
Hogy társam légy e földön.

Timi írta...

Nektek is nagyon boldog karácsonyt kívánunk! :o)

Palkó írta...

Áldott, boldog, békés Karácsonyt kívánok Nektek én is nagy-nagy szeretettel!

Amanda írta...

Áldott karácsonyt!

Andulka írta...

Békés, boldog karácsonyt kívánok Nektek!

Leki írta...

Nagyon szép, meghitt, békés és áldott Karácsonyt kívánunk Nektek!

Marjo írta...

Merry Christmas!

Marjo

Hajni írta...

Áldott Ünnepet kívánok, soksok puszi a távolból!

Cat írta...

Békés, boldog karácsonyi ünnepeket! :-)

Marjo írta...

Thank you Rita for your lovely comment on my blog ....but I have no idea how to create a webshop ...

Marjo