2012. március 3., szombat

Papír+olló

Időnként utolér a "vagdoshatnék" :) s olykor jaj a kezembe kerülő papírlapoknak! A jobbik eset az, amikor egyszer-valahol megláttam egy egyszerű dísz elkészítési útmutatóját s így célirányosan veszem elő az origamihoz szükséges színeseket. A mai nap meg hozta magával a megvalósítás kényszerét is :) Tűrögettem, vagdostam, ragasztottam, felaggattam, kicsim el volt ragadtatva, pedig nem is az ő szülinapját ünnepeljük ám! :) Most meg várom az ünnepeltet, kíváncsi vagyok...



 Készült egyszínű, kétszínű, került a nappali ablakába, az étkezőasztal lámpáira... a bejárati ajtón is függ egy lufi-csokor, de azt már nem mutatom... :)


6 megjegyzés:

Amanda írta...

Nagyon ötletes és vidám a dekoráció.

Leki-Rita írta...

Csudajó vidámsághozók :)
Boldog szülinapot az ünneplőnek!!!

Timi írta...

Biztos szuper lett a meglepetés :o)!
Nekem legalábbis nagyon tetszik!

Andulka írta...

Nagyon klassz dekorációt készítettél!

Palkó írta...

Csudaszépek ezek a színes díszek! Boldog születésnapot az ünnepeltnek, szép hétvégét mindannyiótoknak! :)

Névtelen írta...

Ez minden kis szülinaposnak tetszik , az tuti...

Vidám, aranyos kis díszek, biztos jól sikerült a szülinapozás !