2012. április 25., szerda

Titkos mini-SAL




Az én drága Manka barátnőm újabb meglepetésben részesített. A népi motívumos Hímezzünk közösen blogján mini-SAL-t hirdetett meg. A szupertitkos varrásra magam is jelentkeztem, hisz annak ellenére, hogy az utóbbi időben inkább csak horgolok, a Manka által hímzett s itt található szépségek láttán bizseregni kezdtek ujjaim s bizony alig várom, hogy hímzőtűt ragadjak!
Jöjj te is! :)

(próbáltam kitenni az oldalsávba is, de ezzel az új kezelőfelülettel nem boldogulok, arra még rájövök mit-hogyan, melyik modult válasszam, de azt, amikor húszadszor is előugrik a felirat, hogy túlléptem a fényképfeltöltési kvótámat, nem tudtam legyőzni a bevetett cselekkel sem... pfúúújjjjj)

1 megjegyzés:

Monika írta...

Szerintem is pfujjjjj!:( Fogunk még cifrábbakat is mondani magunkban azt hiszem.:)Még nem vitt rá a lélek,hogy átváltsak az újra.