2011. január 19., szerda

Előjegyzés(im)

Szégyenszemre pőre előjegyzési ill. határidő naplóval jártam-keltem mind mostanáig. Többször kell ám előkapnom s oda jutottam, szinte pironkodva vettem kézbe. Aztán igen rövid idő alatt felöltöztettem, mert mondanom sem kell, adva volt egy szép Manka-minta meg egy számomra jelen pillanatban igencsak tetsző, zöldes-kékes színátmenetes fonal. Így született meg az idei év első kész, formába öntött "szösszenete" (ez kérem plágium, alkotója becézgette így a mintát :) ) Köszönet érte, Manka!






8 megjegyzés:

Andulka írta...

Ez gyönyörű lett! A szín is csodaszép!

Névtelen írta...

Drága Rita, mindegy minek hívod :) nagyon szép lett!!Így kicsit én is veled megyek oda, ahová viszed :))

Amanda írta...

Mostmár ne pironkodj, nagyon szép ruhája lett a naplódnak!

N. Adri írta...

Gyönyörű ez a szín. Egyébként is imádom a multicolor fonalakat és a kék összes árnyalatát. :-)

Enza írta...

Grazie per essere passata da me, spero che realizzerai qualcosa con il mio free!! Mi piacerebbe vederlo!! Hai un blog meraviglioso, complimenti!! A presto!

Nagymamis írta...

Húúúúú Rita ez gyönyörű lett!

Főkolomp írta...

Kedves Rita! Nézz be hozzám légy szíves!

Tünde írta...

Nagyon szép, gratulálok! "Rálöktél" engem is az útra, mert én is azon elmélkedtem, hogy kellene valami csinos ruha a határidőnaplómra. Köszönöm! :)