2010. február 3., szerda

Tavaszváró

A Tralala minták nagy kedvenceim. A tavaly találkoztam először velük, a virtuális világba való betévedésem időszakának kezdetén. Elbűvöltek a bájos, egyszerűségükben nagyszerű kacskaringók, manók, teás kellékek, bannerek stb. A két újabb virágos kettős pedig nagyon beleillik az aktuális időjárás kiváltotta tavaszvárásba. Süss fel nap...
Még csak a tulipános darabot sikerült elkészíteni, mondanom sem kell, ajándékba. Anyós-mama szülinapjára, mert ő a virágok s kézimunkák szerelmese ugyancsak, de nem vászonra, hanem nagylukasra, egy szállal, egy szálon, mert hát a mama idős is, szemüveges is, meg nem utolsó sorban keretbe került. Kész fotóval nem szolgálhatok, mert a fránya időhiány (esetleg rossz időbeosztás???) miatt a szülinapra igyekezés közben, az autóban fejeztem be az utolsó simitásokat. Igen, mozgó autóban is lehet keresztszemezni, rosszullét nélkül. Én már csak tudom! :) No, de mielőtt járműbe pattantam volna, gyorsfotó készült, csak úgy, keretre hajítva.
Tervem, hogy elkészítem vászonra, hasonló módon s hasonló rendeltetéssel, mint azt tervezője megálmodta.
Akkor hát munkára fel!

4 megjegyzés:

Andulka írta...

Biztos szép lett a végeredmény is! Szép ezekkel a színátmenetes fonalakkal!

unikat írta...

Szóval tralala lesz a szerelem?
Nagyon szép lett! Milyen fonal az a gyönyörű piros? Szabad tudakolózni?
S bizony én sem nagyon tudok mozgó autóban böködni.

vitadolce63 írta...

Hello Rita! Thank you for visit my blog! I will visit your blog again!!

Melinda írta...

Nagyon szép lett!:)