2010. július 10., szombat

Végre mutathatom!

Igencsak türelmetlenül vártam a mai napot, tudniillik a fényképezőgép "hazajövetelét". Mert a Leki által küldött nagyon kedves meglepetéscsomag két nappal megelőzte.
Történt ugyanis, hogy kedves druszámmal szóbeszédbe elegyedtünk, persze csak virtuálisan, s ő eldöntötte, bizony névnapi meglepit küld nekem. Nagyra kerekedett szemekkel bontogattam s nézegettem a csomagocska tartalmát. Hihetetlen szép, igényes, szakszerű s pont nekem való (színben, formában, rendeltetésben) tárgyak kerültek ki a díszcsomagolásból.
Notesz, általa készített borítóval (melyen a levendula hímzés igazi levendulát rejteget), kis szakácskönyvnek használható zsebekkel ellátott, nyitható, táskaszerű mappa (receptekkel), kis tükör, aprócska ollóőr, finomság, figurák kézműves alkotásokhoz... Azt tudtam ám én, hogy nagyon szépen hímez, szuper elgondolásai vannak összeállításokat illetően, de hogy még a varrógéppel is ennyire jóbarátságban van....
S ami igencsak fontos számomra, a hímzések Manka kincsestárából lettek kiválasztva, nagyon szeretem őket! Alkotójukkal együtt, "szívembezárt" módon...
Drága Leki, nagy örömet szereztél!!! Nagyrabecsülök s használatba is veszek minden egyes darabot! Köszönöm!!! Amúgy a Leki blogján sokkal szebb fotók láthatók!

Nincsenek megjegyzések: