2010. június 29., kedd

Szeretem hímzés

Amikor először láttam meg a Sandra Sullivan mintákat, már akkor tudtam, én ilyet szeretnék hímezni. Választásom a Delivering... sorozat egyik darabjára esett (Delivering posies), s újra az egyik korábbi bejegyzésben említett, otthonról hozott fura-érdekes lenre készült. Nagyba, mert párnának szeretném befejezni. Szóval, minden adott, már csak párnát kell megtanulnom varrni! Mármint a huzatot... SOS! Párnavarró tanfolyam kerestetik!!!
Akár miniben is elképzelem ezt a kedves, játékos mintát.
Mivel a virág közepe nem hagyományos xekkel készült, fantáziám meglódult s Manka öltéstanodájában látott szövéssel tettem azt "virághűvé".
Formálódott, alakulgatott...
Végül pedig ilyen lett:
Szeretem a mintát, szerettem öltögetni, de mindennél jobban szeretném készen látni. S mondjuk az őszre jöhetne a sorozat újabb darabja. :)

6 megjegyzés:

Andulka írta...

Nagyon aranyos lett!

Főkolomp írta...

Nagyon szép lett! Én is nézegettem ezt a sorozatot, de még nem jutottam elhatározásra. Várom a következő darabodat!

unikat írta...

Tündéri!
S nagyon tetszenek a kreatív ötletek, amit belevittél!

Amanda írta...

Most járok nálad először. Nagyon tetszenek az alkotásaid, nagyon szépen elkészített hímzések. Jópofa ötlet a gomb, mint kocsikerék.
Elég sok párnát varrtam mostanság, igaz, hogy sajátos megoldásokkal. Nem vagyok profi, de szívesen segítek.

Kryx írta...

Én is most járok először nálad és el is ájultam. :) Nagyon ötletesek dolgokat láttam. Jövök még :)

Márti írta...

Ez a minta, de nagyon tetszik, nem láttam még!!! Csodás!!!